niedziela, 27 stycznia 2013

spotkanie w pełni

efekt spotkania księżnej Izabeli 
z niedoścignioną Belladonną

a pierwszą pełnię księżyca w tym roku
proponuję spędzić z wielką Poetką
Agnieszką Osiecką

...przy kawiarnianym stoliku można by o niej dużo rozmawiać
i długo jej słuchać, 
bo pani Agnieszka podarowała nam blisko 2 tysiące piosenek
a wiele z nich, to te tak dobrze nam znane,
że już nawet nie przysłuchujemy się słowom
a warto
bo to piękna literatura
  genialne, inspirujące teksty - nie tylko dla tych, co śpiewają, 
ale i dla nas: tnących i klejących

kto się przysiądzie do stolika?

 

7 komentarzy:

JaMajka pisze...

Ooooochy, chyba czytacie mi w myślach!!! Tydzień temu ni stąd, ni zowąd pojawili się w mojej głowie "Łatwopalni", a to przecież Osieckiej..?

Tores- pisze...

Ja bym chętnie - nie trzeba wykorzystywać zdjęcia, prawda? Wystarczy tekst?

urtica pisze...

jak najbardziej tekst:)

Ina pisze...

A ja kiedyś pomagałam w organizowaniu wieczorku poetyckiego poświęconego właśnie Osieckiej i wówczas powstało takie coś: http://iny-swiat.blogspot.com/2012/11/osiecka.html
Ale z chęcią wrócę do twórczości tej Pani ;)

Makartina pisze...

Uwielbiam "Na zakręcie" Osieckiej w wykonaniu Krystyny Jandy. I śpiewam ciągle "Byle nie o miłości"

Tores- pisze...

Nie jestem pewna, czy ATC to nie za mała forma na tę połać, na której jest śnieg, ale starałam się być tak śnieżna, jak tylko potrafię:
http://warsztat.pucia.pl/2013/02/01/rozne-kolory-pojedynczo-i-troche-balaganu/

mina juveler pisze...

uwielbiam teksty Osieckiej i nie potrafię się zdecydować na jeden:)
http://minajuveler.blogspot.com/2013/02/134-agnieszka-osiecka.html