sobota, 19 stycznia 2013

Pudełko Kolażowe #3


pudełeczko kolażowe znowu gotowe do drogi 
już po raz trzeci z kawiarnianego stolika poleci na Wasze biurka

będzie troszkę nowych zasad: 
po pierwsze - tym razem wymiana wyłącznie papierowa!
 po drugie - wyjmujemy maksymalnie 14 elementów (można mniej ;) )
... i wkładamy 14 elementów (nie można mniej ;) ) 
po trzecie - papierki wkładamy według ustalonych kategorii 
podanych w liściku załączonym do Pudełka.


 i jeszcze trochę zawartości - na pokuszenie. :)

kto się skusi?
zapisy przyjmujemy nie w komentarzach, lecz na adres: urticam@gmail.com
kto pierwszy, ten lepszy. ;) jest 20 miejscówek.


koniec zapisów
wszystkie osoby, które się zgłosiły do tej chwili  (niedziela, godz 15.00)
wezmą udział w zabawie
dziewczyny! wkrótce dostaniecie potwierdzenie
i dalsze wytyczne pocztą elektroniczną
:)

21 komentarzy:

Maggie pisze...

Wysłałam maila :D

Anonimowy pisze...

Nie może mnie zabraknąć :-)

Anonimowy pisze...

Nie może mnie zabraknąć :-)

Gosia pisze...

i ja :)

BRONKA pisze...

Oczywiście jestem :-))

melissa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MELISA pisze...

i ja tez :)

Makartina pisze...

Ciekawe czy mi się udało zdążyć ;)

Makartina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Makartina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ja również chętnie :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Ech, pewnie bez szans, ale zapisałam się...będę miała pretensje do choroby...

Goga pisze...

ja tez chce dolaczyc:)

Napisalam mejla :)

Socrates pisze...

Beautiful packages of papers and ephemera. Mouth watering.

frezja pisze...

uuuuu..ja sie chyba spoznilam :(
szkoda :((

Trzpiot pisze...

powinnam się niepokoić brakiem wiadomości?

Martyna pisze...

melduję, że pudełko jest już w drodze do Spikke :)

http://martynabeaux.blogspot.com/2013/02/pudeko-kolazowe-iii.html

Goga pisze...

Pudelko już u mnie (Sppike) :)

Goga pisze...

Zaraz wstawiam zdjęcia na bloga i dziś pudełko leci do Zuzy :)

Goga pisze...

Fotorelacja pudełka kolażowego już u mnie na blogu:

http://goga91.blogspot.com/2013/02/pudeko-kolazowe-edycja-3.html

Pudełko dziś rusza w dalszą drogę :) - do Zuzy.

MELISA pisze...

Pudełko jest już u mnie :) jutro już poleci dalej :)