czwartek, 10 stycznia 2013

czekolada wypita

A jakich wrażeń może dostarczyć porcja "Czekolady"? Okazuje się, że wiele:
2:16 zdradza czekoladowe sekrety
Cynka postanowiła rozgrzeszyć z małych słabostek
Urtica stawia na bogactwo prosto z serca
Tymonsyl przestrzega przed wiatrem

Nie mam wielu postanowień noworocznych, ale w tej skromnej grupce znajduje się systematyczne wrzucanie filmowych postów. Tak więc, od nowego roku, w każdy drugi czwartek miesiąca będą pojawiać się filmy. W tym miesiącu zapraszamy do oglądania  "Dziewczyny z perłą"
Na Wasze interpretacje czekamy do 13 lutego pod adresem: tymonsyl@gazeta.pl
źródło: filmweb
Barbarella nadesłała nam tę wyjątkową pracę, do której zainspirowały ją "Służące:


6 komentarzy:

Eliza Trojanowska pisze...

o, tym razem każda z nas znalazła i wyraziła coś zupełnie innego. :)
wracam podelektować się raz jeszcze.
przyznaję, że i mnie o wietrze kusiło.

i bardzo się cieszę z "Dziewczyny". ostatnio miałam na nią chęć.

tymonsyl pisze...

he, he, a ja się zastanawiałam na relacjami między kobietami:-)
a co do "Dziewczyny", to obstawiałam, że Tobie przypadnie do gustu mój wybór:-)

Eliza Trojanowska pisze...

i tak cud, że nie zrobiłyśmy niemal takich samych prac. ;)

a mój gust bardzo łatwo przewidzieć.

urtica pisze...

w kwestii "dziewczyny z perła" to chyba wszystkie jesteśmy przewidywalne:)
... no i chyba nie muszę dodawać, że wiatr też zrobiłam...

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Urtica- pokaż wiatr! i z Dziewczyny też się cieszę , bo mam :)

Sigrun pisze...

Oj... dopiero tu trafiłam i aż się dziwię, ze tak późno... A "Dziewczyne z perłą chętnie sobie odświeżę...;)