czwartek, 6 stycznia 2011

słownik wyrazów osobistych

...chyba każdy z nas je ma?
słowa klucze
wyrazy budzące tylko nam zrozumiałe skojarzenia
przywołujące wspomnienia

a gdyby tak ułożyć je alfabetycznie?
...powstanie prywatny leksykon
słownik wyrazów osobistych (dla autora)
który dla innych pewnie będzie słownikiem wyrazów obcych


może to będzie zeszyt, zapałczane pudełka - jak te u Cynki
może zestaw calineczek, albo luźnych kolaży, może klocki czy puzzle?
...co tylko podpowie wyobraźnia

zaczniemy od "A"?
co Wy na to?

zapraszam:)
"A" jak ALFABETYCZNE ATELIER w Collage Caffe

7 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Atrakcyjna akcja!

Guriana pisze...

świetny pomysł za pomysłem...tylko doba ma niestety ta samą liczbę godzin...:))

asjah pisze...

pomysł świetny, tylko ja coś z papierkami jestem na bakier, ale spróbuję coś wymyślić ;-)

druga szesnaście pisze...

aaa, klocki - rewelacja!
już nie mogłam się doczekać.
lecę kleić!

kasia | szkieuka pisze...

hym, ale to znaczy, ze po kolei beda lecialy literki? Czy jakos w ogole alfabet nalezy przedstawic?

Martyna pisze...

kolejny cudowny projekt!

Zuza pisze...

Okładkę już mam :) http://turkusowo.blogspot.com/2011/01/moj-sownik-wyrazow-osobistych.html