niedziela, 13 marca 2011

w odcinku trzecim...

....serialu o transferowaniu rolę główną zagra medium akrylowe, u mnie takie tanie za kilka złotych, ale użyłam już kilka opakowań- sprawdza się:) dlaczego medium skoro można na farbie? a dlatego, że czasem chcemy zrobić transfer na wielokolorowej powierzchni, lub na czymś, czego koloru nie chcemy zakrywać...
potrzebujemy:
  • wydruk z drukarki laserowej,
  • medium akrylowe,
  • łyżkę/kartę kredytową/wałek(w tym przypadku dla mnie najlepsza łyżka)
  • wodę w spryskiwaczu/nawilżoną gąbkę

ja mój transfer robiłam na uprzednio zamalowanej akrylami kartce z art journala
postępujemy tak jak przy transferze z farbą: zamalowujemy powierzchnię, na której chcemy umieścić transfer medium akrylowym(to którego ja używałam jest rzadkie, nie można nałożyć grubej warstwy, więc trzeba się spieszyć) przykładamy papier z wydrukiem, szybko i dokładnie dociskamy na całej powierzchni 
spryskujemy wodą i ścieramy ręką
niżej inne przykłady za wykorzystanie transferu przy użyciu medium

na szarej kopercie
na kamieniach
Jak zwykle czekam na Wasze próby pod adresem tymonsyl@gazeta.pl

5 komentarzy:

fafarfalla pisze...

raaaaany!!!!
rewelacja!!!
dzięki !!!!
pozdrawiam i dziękuję :)

fafarfalla.blogspot.com

Gallery from the soul pisze...

Czekałam na coś takiego, zastanawiałam się czy na modge podge też tak wychodzi, ale nie zdążyłam spróbować , dzięki!

kasia | szkieuka pisze...

uo matko! to na kamieniach też można??
:D

urtica pisze...

delicje!
czy tą metodą można zrobić transfer na transferze?

tymonsyl pisze...

Kasiu- na kamieniach też można;-) i na wielu innych rzeczach też;-)
Urtica, tak robiłam- wychodzi...
http://okonawarsztat.blogspot.com/2010/10/kolejne.html