piątek, 18 marca 2011

słoik na myśli #54

piątek #54:
"Przestań liczyć kredki, zacznij rysować."
/Mark Scharenbroich/
"Tata (...) raz nawet kupił mi duże pudełko pasteli.
Tak bardzo sobie żałowałam tych wspaniałych pasteli, tak oszczędnie ich używałam, że zmieniły się w drobny pył, wymieszały ze sobą, a ich mieszanina nabrała smutnego szarego koloru, jak popiół w wygaszonym piecu.
Pastele, które się rozsypały, zanim zostały użyte."
/Alona Frankel/


ile z nas ma w swoich szufladach/szafkach/pudełkach materiały i dodatki, których nam wiecznie szkoda? co nas powstrzymuje? na co właściwie czekamy?
w tym tygodniu spróbujcie użyć właśnie czegoś takiego.
i spójrzcie jak Konstancja8 pięknie "przewidziała" ten Słoik. ;)

a tydzień temu spojrzałyśmy na dłonie ~ ~ ~
Kardamonowa:
Majka:

Urtica:
2:16:

7 komentarzy:

kasia | szkieuka pisze...

Ojej! To całkiem jak z moimi pisakami - tato w czasach kryzysu przywiózł mi z Austrii piękny 30-kolorowy komplet, a ja je tak oszczędzałam, że wyschły, zanim zrobiłam z nich użytek... Bardzo mnie to zasmuciło, kiedy odkryłam, co się stało. Teraz staram się w taki sposób nie oszczędzać :)

Mirella pisze...

oj, ja mam takich rzeczy całe pokłady, prawdziwy Scrooge ze mnie ... po takiej mobilizacji chyba się skuszę wyciągnąć coś jeszcze i chyba już wiem co to będzie :)

Unknown pisze...

o jaaa jakbym czytała o sobie. Też mam niestety złe nawyki oszczędzania, czas to zmienić. Przytoczone cytaty trafiają w sedno. Dziękuję :)

Mrouh pisze...

Walczę z oszczędzactwem- ciachnęłam lekuchno (ale się starałam jednak:-)) wczoraj nabyte papiery!:-)
http://manualnik.blogspot.com/2011/03/walcze.html

Habka pisze...

Zaszalałam! Dzięki za mobilizację :)
http://malahabka.blogspot.com/2011/03/potwornie-dobra-zabawa.html

Mirella pisze...

takiej mobilizacji było mi trzeba
http://retrodrobiazgi.blogspot.com/2011/03/czas-ucieka-nie-czekaj.html

KOLOROWY ptak pisze...

http://kolorowyptak.blogspot.com/2011/08/imagine.html

dziękuję za naprowadzenie 2:16 :*