czwartek, 6 marca 2014

zaróżowione Caffe...

[UWAGA]: kto nie trawi różu, niech lepiej nie patrzy dalej... (lub przeskoczy od razu do dołu strony do naszej nowej wymianowej propozycji) ;)

różowimy się z radości, którą wzbudziła nasza wymiana i bardzo dziękujemy za przemiłe komentarze pod adresem Caffe, które można było znaleźć na niektórych blogach. :)

spójrzcie jakie wspaniałe rzeczy stworzyły i wysłały nasze uczestniczki:
















a co szykujemy dla was w marcu?

CO MOŻNA:
* wysłać komuś trochę apetycznych wycinków z gazet i innych papierowych różności.
w marcu tematem jest poezja - mogą to byc luźne kartki z książek, wiersze przepisane ręcznie lub na maszynie, może ciekawie skolażowane lub namalowane?
może ktoś z was pochwali się talentem kaligraficznym?
oprócz tego - można też dorzucić do koperty wszelkie papiery z motywem pisma/liter/literatury itp.

* włożyć do koperty przynajmniej jeden element/drobiazg zrobiony własnoręcznie. bo to miłe. :)
* wypełnić kopertę rozmiaru 17 × 25 cm.
* wysłać "zbiory" do 24 marca
* zrobić zdjęcia tego, co stworzycie, wyślecie i otrzymujecie

* pochwalić się na blogu i zalinkować pod tym postem. wszystkim zainteresowanym na pewno będzie miło, a do tego jesteśmy bardzo ciekawi przecież. ;)
to nie muszą być dokumentalne zdjęcia wszystkiego, co wyślecie/dostaniecie. pobawcie się kreatywnie - możecie sfotografować tylko ulubione elementy, jakoś je zaaranżować albo najlepiej od razu gdzieś nakleić. :)
najciekawsze zbiory i prace będą oczywiście pokazane w Kawiarnianej galerii.

CZEGO NIE MOŻNA:

* zapisywać się do wymiany, jeśli macie podejrzenia, że nie uda wam się wysłać przesyłki w terminie
* wysyłać śmieci. pamiętajmy o zasadzie: do koperty wkładamy to, co sami chcielibyśmy dostać
* przeciągać w nieskończoność wysyłki. szanujmy się nawzajem - jeśli ktoś ma przeczucie, że z dowolnego powodu może nie sprostać zadaniu - w kwietniu będzie kolejna wymiana. :)

a teraz do dzieła! :)
- prosimy o zapisy w komentarzach pod tym postem.
czekamy do końca poniedziałku (10 marca), a we wtorek ogłosimy kto z kim będzie miał przyjemność. :)

24 komentarze:

Tores- pisze...

Już się nie mogłam doczekać kolejnej wymiany! Piękny temat i tak trochę nieśmiało do niego podchodzę, ale oczywiście proszę mnie zapisać!

Peninia / Gosia pisze...

Kolejny fantastyczny temat do wymianki- oczywiście się zapisuję :)

truskawkaM pisze...

ja :)

Jyoti pisze...

Jak taki wdzięczny temat, to ja muszę muuuuszę się zapisać:)))

Jyoti pisze...

PS. Urocza świnka:))))))

Barbetka pisze...

To ja też się zapisuję :) A świnka faktycznie urokliwa :)))))

Małgorzata Maciejko pisze...

Piękny temat! Staję w kolejce!

Joanna pisze...

ja też ja też :)

Sigrun pisze...

Temat BOMBA! Po rostu MUSZĘ się zapisać...

Songaja pisze...

Odpowiada mi temat. Nawet bardzo. Proszę mnie zapisać.

Rae pisze...

Już poprzednio się czaiłam, ale różowy mnie trochę tego.. no..
Za to w tym miesiącu zapisuję się bez wahania :)

Boei pisze...

Świetny temat! Zgłaszam się :)

Ania S pisze...

i mnie nie może ominąć:)

Unknown pisze...

Chętnie wezmę udział w wymiance :)
Pozdrawiam
Vika Nova

Kurdupel pisze...

To ja też w takim razie chciałabym spróbować :D

Anna - Krulik pisze...

Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia - zgłaszam się kolejny raz :D

Habka pisze...

To ja też poproszę o dopisanie do listy :)

Lawendowy Czas pisze...

zgłaszam się tu pierwszy raz do zabawy mam nadzieję, że mnie przygarniecie :)

Szalona ;) pisze...

Poproszę o dopisanie mnie ;)

AgnieszkaAnna pisze...

zgłaszam się :)

PaNaKo pisze...

Zgłaszam się do kolejnej zabawy :)

Jyoti pisze...

Nno! Późno, bo późno ale w końcu wymieniłyśmy się z Toresem i mogę pokazać co pokombinowałam tym razem:
http://jyoti789.blogspot.com/2014/04/otwieranie-rzeczywistosci.html

Sigrun pisze...

Ja też spóźniona, ale do Panako dotarło więc u mnie jest: http://sonrisaart.blogspot.com/2014/04/rozkwita-czar-poezji.html

Małgorzata Maciejko pisze...

Zawaliłam na całej linii! Jeszcze raz przepraszam Królika i wszystkich! Chyba się starzeję... cóż... Niezbędnik poszukiwacza słów w Maciejkowym zaciszu i w drodze do Królika http://maciejkowezacisze.blogspot.com/2014/04/niezbednik-poszukiwacza-sow.html