wtorek, 11 lutego 2014

czego nam brakowało w Kawiarni...?

otóż od ponad trzech lat (aż trudno uwierzyć) spotykamy się w Kawiarni.
wycinamy sobie, kleimy kolaże, rozmawiamy, oglądamy, ale ciągle czegoś jakby brakowało...
dzisiaj stawiamy kropkę nad " i " ... :)

w bogatych czeluściach internetu można mianowicie znaleźć bardzo sympatyczne strony, które pozwolą nam stworzyć wrażenie jakbyśmy naprawdę razem siedzieli w Kawiarni...

pierwszy z nich to:

gdzie możecie znaleźć funkcję o nazwie -
twórcy tej strony opierają się na badaniach naukowych, które mówią o tym, że trudno być kreatywnym w zupełnie cichym lub zbyt hałaśliwym pomieszczeniu.
stwierdzono, że niezbyt głośny gwar kawiarniany idealnie wpływa na nasze twórcze myślenie.
(o czym wiedziałyśmy już dawno ;) )

jest jeszcze strona o nazwie:
gdzie szczególnie polecamy tę ikonkę -
na Noisili mozna także znaleźć szum deszczu lub fal morskich, ale wchodząc na Collage Caffe naciskamy oczywiście filiżankę. ;)
twórcy tej strony dodali również funkcję zmieniających się kolorów tła, w oparciu o zasady chromoterapii.

tak więc od dzisiaj kiedy będziecie nas odwiedzali, oglądając kolaże możecie sobie również włączyć efekty dźwiękowe. :)

miłego dnia!!!

9 komentarzy:

PaNaKo pisze...

Kawę zrobiłam...noisli włączyłam...kolaż się robi :D

Eliza Trojanowska pisze...

czegóż chcieć więcej.....? :)
dołączam i ja.

Anna - Krulik pisze...

Boskie!! tego mi było trzeba :D Dziękuję!

Anna - Krulik pisze...

Boskie!! tego mi było trzeba :D Dziękuję!

Shraddha pisze...

i nic więcej już nie potrzeba :)

AgnieszkaAnna pisze...

włączyłam kawiarnie i deszcz
bosko!

Visell pisze...

Nie dla mnie. Ja scrapuję w ciszy, wtedy wszystko idzie najlepiej.

Visell pisze...

Nie dla mnie. Ja scrapuję w ciszy, wtedy wszystko idzie najlepiej.

Kardamonowa pisze...

Boskie!