czwartek, 14 marca 2013

Kawa w Menu

najsmakowitsza na całym świecie
uczta dla oczu!!!
zobaczcie same:

1. 2:16- Malflu

2. Bronka - Goga


3. Majka - Enthia





5. Ina - Shraddha,
10. Dorotka - Elpimpi,


11. Cynka - Siwka,


13. Dona - Mrouh,
15. Brunetka - Mila,


17. Cebulka - Muszelia,


18. Pshoom - Tusia,


19. Aka - Urtica,
20. Scrapirinha - Boei,


21. Guriana - Tores,

22. Adda - Zyta,
25. Justi - Cynka




 /kogo pracy tu nie ma, niech dosyła, jak prosiłam za potwierdzeniem- wtedy pewne, że dostałam/

temat następny, wybrany przez Czekoczynę:

"Martini Bianco"

i Jej uzasadnienie :D:
"Po tych kawach i herbatach (i na pewno wielu ciężkich zjedzonych ciastkach do tego) czas na coś na poprawę trawienia. A dodatkowo Martini Bianco umysł rozświetla, rozwesela, pomysły do głów przychodzą lepsze i głupsze, dlatego właśnie wybrałam ten alkohol. Rrekomenduję najpierw zażyć kilka łyków a potem tagować :)"


kto chętny do tagowej wymiany?
zapisy pod postem do
21 marca

ZAPRASZAMY!!!


30 komentarzy:

Goga pisze...

Ja jestem chętna na alkohol! :D

Aka pisze...

Oczywiście, że jestem chętna:) Co jeden trunek, to lepszy!
A kawowe - genialne! W kupie siła ;)

JaMajka pisze...

O tak :) Zapisuję się! Ale magiczne tagi, oglądam i wzdycham :) <3

Anonimowy pisze...

i ja się zgłaszam choć obstawiałam jakąś smakowitą bezę :-)

rudlis pisze...

Energetyczne dzisiaj te kawusie :)

Ale Bianco na dodatek Martini to będzie dopiero odlot!
Zapisuję się.

Tores- pisze...

Poproszę martini bianco. Może być słodkie? :)

Magda pisze...

Martini, fuj fuj, ale sie zapisuje ;)

Muszelia pisze...

z oliweczką :) jestem oczywiście. Po kawowej uczcie trzeba zażyć czegoś wytrawnego w tak zacnym towarzystwie.

Trzpiot pisze...

wstrząśnięte, nie mieszane? ;) poproszę :)

justi pisze...

Jejku...jaka uczta dla oczu, duszy i serca!! Boskie tagi! Dziewczyny, dałyśmy czadu ;))

Jestem z Wami w nastepnej wymianie !

Dorota Dołęga pisze...

ja jestem matka karmiąca, więc nie wiem, czy mogę... ale chyba się skuszę

skrzatka pisze...

Lampkę czy butelkę?
Tak czy owak, chcę!

Alegria pisze...

Ja też :) z przyjemnością łyknę to martini:)

qedziorq pisze...

ja też się chętnie napiję;)

Ina pisze...

Z lodem i z cytryną ;) Chętna oczywiście!

Brunetka pisze...

Martini Bianco to jest to, co Brunetki lubią najbardziej :) Nie mogę odmówić zaproszenia :D

Linda Dudziak pisze...

Cudne prace, a każda naprawdę wyjątkowa :)
I ja jestem chętna na martini ;)

Shraddha pisze...

oczywiście, że chętna na wymiankę alkoholową :)

tymonsyl pisze...

nie oprę się takiemu uzasadnieniu:-)
jak i kilku łykom alkoholu(oczywiście w celu stworzenia tagu:-)

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

Mmmm, na coś mocniejszego? Z chęcią się przyłączę:)

AgnieszkaAnna pisze...

alkohol? feee...
...no ale jak mus to mus
wypiję!

Agata Pinezkowa pisze...

hep... a ja już... hep... zaczęłam, także... hep... proszę mnie... hep... zapisać na wy... hep... wymiankę :)

Unknown pisze...

Ooo martini nie odmówię :)

Piękna kolekcja kawowa powstała :)

Sigrun pisze...

Ja też na martini chętnie...;)

Maggie pisze...

a ja też:D

Dona pisze...

Genialne tagi :D na alkoholowe też się piszę

BRONKA pisze...

Ale niezła imprezka....
jest już kawa i herbata, teraz dorzucamy Martini Bianco
i bawimy się do rana...
oczywiście zagryzając wspaniałymi
twórczymi pomysłami ;-D
Kłaniam się nisko i podziwiam ciągle się ucząc.

Enthia pisze...

Ooo! Moje ulubione Martini, najlepiej ze Spritem. :D

Zapisuję się, oczywiście. :)

druga szesnaście pisze...

oj, będzie impreza.
trzeba tu być. :)

Ewelina Nowak pisze...

dołączyłam jako miłośniczka kawy i scrapbookingu. Idealne miejsce dla mnie:) Wszystkie prace piękne !! podrawiam autorów/autorki:)