wtorek, 7 lutego 2012

spotkanie w pełni

jeszcze grudniowa pełnia, czyli "kobieta jako dar" w interpretacji Mamami
i styczniowa - "kobieta zmienna"
Belladonny
Guriany
Urtiki
jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział, komentarze, inspiracje i interpretacje

a teraz czas już zacząć kolejny księżycowy rok
tym razem - do grudnia - każdy miesiąc będzie dotyczył kolejnej kobiety,
pojawią się postaci fikcyjne i prawdziwe, historyczne i współczesne
- z różnych względów ważne, ciekawe, symboliczne...
niech będą pretekstem do dalszych księżycowych rozważań o kobiecości ...o nas samych

zostawiam Wam decyzje, czy ma to być kontynuacja księżycowego żurnala (ja wybieram tą wersję), nowy zeszyt, czy może po prostu jakiekolwiek inne, luźne czy złożone w całość prace.

nasz cykl otworzy Wielka Poetka, która artystką czuła się robiąc kolaże
znacie je?
...nie odważę się pisać o Wisławie Szymborskiej - na pewno zrobię jednak (nie po raz pierwszy) pracę zainspirowaną tym co stworzyła... i Jej uśmiechem
zapraszam Was do tego samego
kolejna pełnia 8 marca

urticam@gmail.com

6 komentarzy:

Tores- pisze...

Praca Belladonny mnie wbiła w fotel - zachwyciła i zainspirowała! Moje własne skojarzenie na temat zmienności wręcz wyrwało się na świat pod wpływem tego kolażu :)

Guriana pisze...

kolarzem Belladonny to ja już wcześniej u niej się zachwyciłam...dzisiaj wbił mnie w fotel z kolei kolaż Urticy...Twoja różana jest booska!!
z resztą portret też:))

Alegria pisze...

Wielkie dzięki za ten temat, za Wisławę Szymborską.

Kardamonowa pisze...

http://kardamonowa.blox.pl/2012/02/W-pelni-zainspirowana.html

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

2:16 na szczęście mi przypomniała o tym temacie pełniowym więc dorzucam mały kolażyk
http://wolfann.blogspot.com/2012/02/za-blisko.html

Alegria pisze...

Właśnie się odważyłam:)
http://mojwarsztat.blogspot.com/2012/03/moja-szymborska.html