piątek, 10 grudnia 2010

słoik na myśli #40

piątek #40:
komu myśl? komu?w tym tygodniu proponujemy akcję: Myśl ze Słoika Dla Każdego! ;)
w Słoiku znajduje się książka zawierająca 4306 aforyzmów i sentencji.
żeby otrzymać swoją myśl wystarczy w komentarzu wpisać dowolną liczbę od 1 do 4306.
zapisy zbieramy przez cały tydzień.
losowanie w przyszły piątek. :)

jak zwykle zapraszamy do stworzenia pracy opartej na wylosowanej Myśli.
to może być scrap, kolaż, obraz, ale pamiętajcie, że w Słoiku nie ma ograniczeń - były już haiku, fotografie. a może ktoś coś upiecze lub wyszydełkuje? ;)

w zeszłym tygodniu Myślą Słoikową było flamenco.

praca Urtiki:
i Humy:
a Cynka raz jeszcze sięgnęła po kredki {#25}:

29 komentarzy:

Mrouh pisze...

to ja poproszę 1304:-)

Huma pisze...

a ja numer 24:)
dreszczyk niepewności-super!

finnabair pisze...

a ja poproszę.... 1313 :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Marto - wiedziałam!!! (tańczysz? bo czujesz niesamowicie:))
Huma- cudeńko! no i mnie Babo ubiegłaś z tym 24 :D

to ja poproszę eeee 6 ?

timboctou pisze...

a ja poproszę 447

urtica pisze...

ja poproszę 2

Martyna pisze...

Rewelacja! Poproszę 13 :)

Baśka pisze...

to ja poproszę 3895
może coś wysmażę w temacie :}

pijana_wiatrem pisze...

3333 :)

Kardamonowa pisze...

Ja poproszę ostatnią ;)

anais pisze...

dla mnie 477 :) poproszę

tymonsyl pisze...

216 ;)

kirke_kasia pisze...

7 mniej lub bardziej szczęśliwa. Poproszę:)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Poproszę o 4000 :)

pshoom pisze...

A ja poproszę 9 ;)

Mila Blaszta pisze...

3847!

Guriana pisze...

ja poproszę 2006:)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

:)
ja poproszę
1975

Unknown pisze...

ja poproszę 1976 :)

AgnieszkaAnna pisze...

2487 proszę

MEa pisze...

uuu 13 i 1313 zbrane :( to ja poproszę 1331 :)

skrzatka pisze...

Pierwszą poproszę

asjah pisze...

poproszę 158 ;-)

rafija pisze...

a ja 9 :)

Unknown pisze...

uprzejmie proszę o 1875 :-)

Abrakadabra pisze...

A ja bardzo, bardzo, bardzo :-) poproszę o trzy :-) 29 - 11 - 1977 :-)
Jestem ogromnie ciekawa, co z tego mi wyniknie ;-)

OLIWKA pisze...

ja poproszę 1818,

Blue-Nika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Blue-Nika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.