niedziela, 9 stycznia 2011

errata


Wasze pytania uświadomiły mi, jak dużo jest niedomówień w moim opisie "słownika wyrazów osobistych" wobec tego konieczne jest dodanie tej erraty:)

- ilustrujemy cały alfabet, jednak każda z nas może to robić w swoim rytmie, a jeśli jest taka potrzeba w niealfabetycznej kolejności

- umówmy się, że na początku każdego miesiąca zaprezentujemy wspólnie nasze literki

- wyrazy, które bierzemy na warsztat mogą być "osobiste" bo:
po prostu ładnie nam brzmią,
miło się kojarzą,
są wymyślone przez nasze dziecko i dla niewielu osób zrozumiałe,
są nazwą naszych ulubionych perfum, tytułem filmu...
po prostu mamy ochotę je zilustrować
.... absolutnie nie ma ograniczeń
to Wy wiecie, dlaczego takie akurat słowo, a nie inne znajdzie się w Waszym słowniku, i nikomu nie trzeba się z tego tłumaczyć

- technika dowolna

...jeśli nadal jestem zbyt mało konkretna proszę pytać
urticam@gmail.com

3 komentarze:

Zuza pisze...

"A" już mam gotowe. Ciekawe na ile mi starczy wytrwałości :)

asjah pisze...

to ja oczywiście mam pytanie, bo blondynka jestem ;-)
skoro technika dowolna, to czy mogą to być fotografie?

urtica pisze...

Zuza - bardzo się ucieszyłam, że masz już A:)!

Asjah - myślę, że fotografie jak najbardziej! jestem ciekawa efektu...