sobota, 10 maja 2014

Eunice Parsons

"Od przedszkola wiedziałam, że chciałam zostać artystką. (...) Kiedy w wieku 34 lat wróciłam do tego marzenia, moje życie zaczęło się na nowo. Przez cały rok unosiłam się w powietrzu, moje stopy nie dotykały ziemi."
"W 1970/71 roku siedziałam na podłodze drąc papiery i powiedziałam: 'Mój Boże, musiałam przejść przez te wszystkie dyscypliny, żeby wrócić tam, gdzie zaczęłam mając 10 lat - drzeć, wycinać i układać papiery.' Od tamtej pory papier to właśnie było TO."

Eunice Parsons urodziła się w 1916 i nadal jest aktywną artystką.
"Wiem jak robić grafiki i akwaforty, potrafię namalować obraz. Ale to wszystko należy do przeszłości.
Dopóki mam swój strych pełen papierów, cieszą mnie moje stare lata."

1 komentarz:

at-the-attic pisze...

wspanialy portret !