wtorek, 13 listopada 2012

dajemy radę!

pamiętacie ten post? Collage Caffe połączyło siły z Finnabair i Drugą Szesnaście, żeby zapytać Was, co doradzilibyście osobom, które dopiero zaczynają swoją twórczą przygodę lub tym, którzy mają jakieś zahamowania lub wątpliwości. napisaliście tak wiele mądrych zdań, że na pewno nie zostawimy ich w spokoju. będziemy do nich wracać, bo warto! dziękujemy za tak piękny i liczny odzew. a dzisiaj specjalna uczta! w czasie warszawskiego Zlotu wprowadziłyśmy w życie pewien skromny projekt, którego efekt możecie obejrzeć poniżej. komplementy za zdjęcia prosimy składać na ręce Agnieszki-Anny. :) dość gadania. życzymy miłego odbioru i ... spójrzcie jakie piękne są nasze Twórcze Dziewczyny! :) p.s. jeśli ktoś się rozpoznaje - proszę nam zamachać rączką! nie znam wszystkich osób, które wystąpiły - werbowałyśmy na fali entuzjazmu i przemiłego zamieszania. ;) muszę jeszcze dodać, że większość rad pokazanych powyżej jest zaczerpnięta z Waszych komentarzy, natomiast część powstała na gorąco - na życzenie osób portretowanych siedziałam na krawężniku i kaligrafowałam. ;)

4 komentarze:

urtica pisze...

wspaniała robota dziewczyny!

at-the-attic pisze...

pozdrawiam*

Agnieszka Posłuszny pisze...

Świetny projekt, niesamowicie mnie cieszy za każdym razem jak to oglądam :)
I znam wszystkie osoby tam występujące oprócz jednej dziewczyny, która jest przedostatnia ;)

Mariolka... pisze...

A ja zastanawiałam się czy wszystkie te dziewczyny tak łądnie piszą...teraz już wiem, że wszystkie texty to Twoje dzieło!
POzdrawiam:)